Monday, May 4, 2009

Sabar Jer La..: Entry BENGANG!!!!

Amboi3....Menyirap j aku pagi nih bila sampai opis..
Ada k patut, drg x letakkan punch-card aku..Lopong j kt punch card aku tuh..Punch Card No 13...Adoi...Sakit j hati...Kalau nih hari pertama aku keje lepas kusus...lain la..Nih x...minggu lepas lg wei aku dha masuk opis...
Sabau j la....Mentang2 la aku dah lama x masuk opis...Boleh drg x letakkan punch card aku kt situ..sedey ooo...Bengang pon yer...
Mcm simbolik j supaya aku cepat2 berambus...Takpe2..x lama dah...lg 2 minggu j insyaallah...Ske la korang kan???Happy l akan??
Hish3..Aku kecewa betol dgn kejadian pg tadi...Sudahnya..Kol 11 baru aku punch-card..
Ada sesape berani querry apasal punch card aku merah pg nih??
Ada berani kalu..Try a tgk.....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin