Thursday, May 21, 2009

TAGGED!!!

Kepada yang kene TAGGED, sila copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

Kemudian,
Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award nie :-

1. Sangat sayangkan anak2 ibu (syg giler2 smpi kdg2 boleh mengalirkan air mata bila terkenangkan anak2 - Nih Mala sendiri yg tulis yer...)
2. Duduk berjauhan ngn hubby (Mala di Puncak Alam, Mail di Johor)
3. Sekampung dengan aku....Tp x penah jumpa...So bila mau jumpa nih Mala???
4. Sangat suka menjahit langsir (Nih pon dapat tau dr blog dia..jap2 langsir...jap2 langsir)
5. Peminat setia AF (setau aku masa AF7 dia minat giler dgn YAZID)


Seterusnya....Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima seterusnya

1. Seorang yang suke tersenyum...hehehe
2. Anak bongsu dr 10 adik beradik ( korang bole pk la kan..mcm mana sayangnya abang2 n akak2 aku kt aku)
3. Satu-satunya yang belum mendirikan rumahtangga dikalangan 10 beradik tuh
4. Selalu kene label MANJA dengan kengkawan...Tapi sebenarnya aku TIDAK...Aku lebih kerap feeling ala2 'samseng Kpg Dusun' apa...(Aku manja pada yang sayang j kot)
5. Ada 7 orang cucu saudara ( anak buah aku 2 org dah kawin....)
6. TOK MUMMY adalah panggilan cucu2 sedara aku kt aku...Yelah kan....Nenek sedara pon rugged lg...X gamak drg nak panggil NENEK kot...Tu yg lekat TOK MUMMY tuh...
7. Memandu WIRA SE kaler maroon yang berusia 5 tahun..Tapi dek kerana selalu kene LENJAN dgn aku...Dah rupa 10 tahun pon ada...
8. Sangat menggemari BULAN berbanding MATAHARI
9. Merayakan hari lahir setiap tahun dengan percikan bunga api sambutan tahun baru (aku lahir 1 januari da...)
10. Kalau aku MARAH....Aku akan menangis..huhuhu...(pelik kn???)


Dan akhir sekali...Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:-

1. Cik Linda antara org yg rapat sangat2 dgn aku, sekelas masa kt SMDB (form 6), teman YM aku yg plg aktif...Salah seorang daripada 3 penyiasat persendirian..Dan namanya dalam team tersebut adalah Agent L...
2. Along Firdaus - Budak praktikal kt MDK, Bakal graduate UiTM....Anak sedara aku ma...(mak dia akak aku...)
3. Awin - Kawan sekampungku, sekeje kilang masa lepas STP..se U kt UiTM, seFakulti masa kt U...Seumur dgn aku...Apa lagi ek...
4. Iza Shuhada - Si penyokong BERANI MATI untuk TEAM MU...Cyber frenz yg aku rasa close sesangat...Mcm dah kenal lama...Sungguh..Aku sampai x reti nak xplain mcm mana...

(aku suda tatau mau tagged saper...so 4 org nih j la kan...ok la tuh..Tapi kalau ada sesaper yg tersinggah blog aku...Pastuh ada rasa tingin nak bt tagged nih..Silakan...Dengan besar hatinya anda dialu-alukan)

2 comments:

Alam Setia said...

banyak cerita ya...

Jake's Daughter said...

Alam Setia...
ko ropanya....Time idea banyak bole la...Kalau x..BERSAWANG la blog kau nih...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin