Tuesday, May 5, 2009

Home Sweet Home


Hari nih..Adalah hari paling menggembirakan hati aku...
Sangat la excited dan gembira...Hari nih aku senyum sampai ke telinga...
Mesti korang tertanya2 kan apasal la minah nih happy semacam...
Meh nak story mory...

Tadi..Ntah apa kisahnya...Aku tetiba tingat nak tepon pemaju...
Yela..Umah yang aku beli tuh..Sampai l axde khabar berita...Sampai la CF blom dapat..Huhuhu
Sedey ooo....

So tadi dgn gatalnya aku tepon ke pemaju..Kenkunun dah ready nak fire drg atas kelewatan drg...
Waima..Sblh saner angkat j tepon...aku dgr la suara manis kt hujung talian....Tanya apa aku nak
Dan aku pon dgn nada serius menceritakan la permasalahan aku nih...
Dan apakala aku dgr j kenyataan dr mulut dia..Sejak dr tuh la aku senyum x berenti....

Dia bgtau aku yg CF umah tuh dah dapat....Drg nak claim another 15% bayaran..pastuh..Da bole ambik kunci....Alhamdulillah..Akhirnya...Impian aku tercapai jugak...
Alhamdulillah.....

So skrg nih aku xcited gilak nih...Teruja gilak nih...Nak moving ke umah baru...
Hehehe

3 comments:

speckurosaklagi said...

congrate...iam newbie here...

Jake's Daughter said...

Speckurosaklagi,
Thanks sbb sudi singgah....

Jake's Daughter said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin