Monday, May 4, 2009

Entry Lewat : Addicted to FAIZAL TAHIR

Sesaper g masuk blog aku nih..sure bosan giler...Aku tau..mesti ada yg nyampah..Tp nak bt mcm mana kan..Udah tn rumahnye suke giler dgn FT...So, entrynye pon..Apa lg...Banyak la sal si Pejal Tahir tuh...
Sepatutnya entry nih post ahad lepas...tapi nak bt mcm mana...Terbabas sket...hehehe
Semua nih gara2 persembahan Pejal Tahir sama Rossa kat malam AIM16 lepas...
Perghhh..terlopong mulut aku...Ternganga...beraksi j Pejal Tahir kt pentas..sekali mata aku kedip..aku rasa kerugian tahap tinggi...
Dressing dia....Gaya nyanyian dia...rambutnya yg stylo...Sangatlah aku suka..Ditambah dengan sarung tangan ala2 Maikel Jeksen tuh..Pergghhh..Bole sasau aku nengok dia...
Kesimpulannya..Aku sangat suka sama dia...
Hehehe...
p/s: Jeles tgk Rossa peluk Pejal Tahir after show..Jeles ooo...

4 comments:

miss ejot said...

hai...kite n peminat pejal la....gosh...ko pun jeles gak tgk pejal pegang rossa. aku rasa mcm nk cekik2 je rossa tu....

Jake's Daughter said...

Sangat Jeles....Huhuuhu...Sajer je Rossa tuh kasik kita bengkak dgn dia...huhuhu

GiGGLe GaL said...

jd, nasib baik i tak tengok.klu tengok, nescaya i bantai rossa tu.. hu hu..

Jake's Daughter said...

sib baik...kalau x dah kompom2 u ganyang si Rossa tuh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin