Tuesday, May 19, 2009

Confirm - 06 Julai 2009

Yes..
Bende yang aku tunggu2 dah dapat...
Kalendar Akademik UiTM, Semester Julai 2009...
Sangat la aku nak...Sbb nak plan bila harus aku mula bercuti...Nak habiskan cuti tahunan aku...
Sblm nih aku dok war-warkan aku akan mula bercuti 25 Mei 2009...
Lepas ke JPA semalam...Nan ado nak cuti mula 25 Mei Kiah oiii...Mimpi la ko....
Sbb JPA cuma tawarkan mula cuti belajar pada HARI PERTAMA KELAS BERMULA..Bukannya Tarikh MENDAFTAR U...
So kesimpulannya... PADAN MUKA AKU...Kan3????
Hahaha...
Bila dah kluar Kalender Akademik UiTM Semester Julai 2009..
Dengan bangganya aku kompomkan bahawa...

8 Jun 2009 adalah bermulanya cuti aku...
20 Jun adalah hari pendaftaran aku kt universiti...
6 Julai 2009 plak...Adalah masa yang paling ditunggu2...Bermulanya kelas pertama aku dalam bidang pengajian Master in Knowledge Management...

Kawan2...Reader semua...WISH ME LUCK ek...
Promise..Walaupun aku bz...Insyaallah jari jemari aku ttp akan berkata2...Cumanya...Kurang entry la kot...Tp aku akan sentiasa cuba...Cuba untuk mengupdate blog aku nih seadanya...


6 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

akak!!! selamat bercoti!! belajor bebaik!! amik KM lagik... bila la cik mail nak further lagik... leh dia coti lelama!!

Jake's Daughter said...

Tq3...Skrg dah mula kene panaskan enjin...Slow2...hehehe...

LINDA ABDUL RANI said...

aku ttp akan menganggu hidupmu....hahahhahahaha

Jake's Daughter said...

u n me kan mcm diri dgn bayang2....harus la kene kaco mengaco...miahahaha

ibuaisye said...

Mama Rap back to study..wish u Gud Luck n hopefully u will meet ur Papa Rap there..(menyelam sambil minum ayaq..he.he..)

Jake's Daughter said...

Lin...Tq3...Doa2 ek..Mama jumpa Papa kt sana...keh3...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin