Wednesday, May 13, 2009

Andai Dapat Ku Undur Masa

Kalau masa boleh diundur...
Aku nak j..
Aku nak balik ke zaman sekolah aku dulu..
Zaman sekolah tuh panjang...
Zaman sekolah yang mana satu???
Aku pilih zaman aku di TINGKATAN 6 di SMK Dr Burhanuddin...
Rasanya aku nak balik ke zaman tuh..
Zaman yang paling kool aku rasa...
Hehehe..
Banyak giler kenangan aku masa zaman tuh...
Bergaduh..bercinta..
Macam2 la.....Masa tuh jugak la aku kenal 2 orang kawan baik aku..Linda n Wan...
Tp masa tuh kami nih xde la geng sangat....Cuma sekelas j...Tapi tu permulaan sebenarya...Permulaan kepada persahabatan yang abadi sampai skrg...
Aku, Linda n Wan...Nasib kami lebih kurang j..Aku lebih kt sana..tp kurang kt sini...Mcm tuh jugak kengkawan aku yg berdua tuh..Tapikami SANGAT SERASI untuk jadik GENG.....hehehe....
Zaman tuh jugak la aku kenal apa itu CINTA...Aku tatau monyet k x CINTA aku tuh..Tp kire 1st love la....Aku x payah sebut nama dia...Kang kecoh plak kat pejabat urusan KOSMO tuh...Sorry dude....X mo ah sebut nama ko..Kang kata aku nak tumpang glamor ko plak....Muahahaha...
Tapi hakikatnya..dialah CINTA PERTAMAKU.....
Miahahaha....
Hai la kenangan.....Memang akan tersemat erat dalam kotak fikiran aku...
Haaaiiiiihhhhh...

4 comments:

LINDA ABDUL RANI said...

alahh..nyah...rasa nya lbh baik ko x "bersama" dia....sbb dia xtau nk menghargai org....serius ckp...

cantik dah kita nyer blog....hhahahaa..i like.....

Jake's Daughter said...

Hehehe....
Tuh kish cinta monyet j la minah...
Emm..semalam aku arsa dumb sangat...tu yg tukar tempalte blog tuh..udhnye....itu la hasilnya...

awein said...

nida cerita la zaman jd minah kilang...siyok pa..kat situ pun hg penah jatuh cintan gak kan..hahahaha...time slimm nyah...

Jake's Daughter said...

Awin...Muahaha..Cerita CINTA masa jadik minah kilang...Best ooo...Masa tgh slim lg..So juai mahai la...Mana layan itu BD....Miahahaha
Mana p dia ek skrg??? Nak jugak aku jumpa sama dia...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin