Sunday, April 12, 2009

TEMUBUAL...

Jumaat lepas aku attend interview kt UiTM Puncak Perdana kat Fakulti Pengurusan Maklumat...
Pagi giler aku sampai...Xcited nak interview kekdahnye...Hehehehe...
Amboi....Rindunya aku kat dunia study....Rindu sesangat...
Rasa x sabar nak study balik...
Kul 9.30 interview start..
Memandangkan aku yang paling awal sampai, aku masuk meeting board dulu walaupun kalau ikut list, nama aku dok kt no. 4...hehehe...Xcited kan kekdahnye....
Masuk j...Wah...Muka2 yang familiar...Penah ngajar aku masa aku ambik degree dulu...Tp zaman2 tuh, drg blom ada Ph.D lg.....Dr Ct Arpah Noordin, Dr Dang Merduwati Hashim n Dr Norman Masrek....Cuma Dr. Norman j x penah ngajar aku...Lain pada tuh...Mmg ngjar...
So sbb dah penah belajar dgn derang nih...So nervous aku kurang la sket....
Dalam surat panggil...rupanya tulis temubual....Bukan Temuduga...Aku sudah salah baca...So dah kata TEMUBUAL...Banyak BUAL j la...Hehehehe..
X lama pon....Dalam 10-15 minit j aku interview...Hehehe
Dan hasilnya akan diketahui awal Mei depan...
Amin...Mudah2n aku berjaya...
Aminnnnnnnnn

6 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

wah... akak... sambung master ek! semoga dapat!!

GiGGLinG GaL said...

komfem dapek la tuuu...

@cu SaYaNg said...

acu pun ada interview esok
semoga ieda berjaya
dan doa kan utk acu juga ye

Jake's Daughter said...

mala,
A'ah...insyaallah nak sambung study jun nih...

Iza,
Amin....Masin mulut u...

Acu,
Interview jugak?? Ieda doakan acu berjaya...Aminnn

daradah said...

uii..baguihnya, semangat nk study balik...baguih..baguih..gd luck!

Jake's Daughter said...

Kak Daradah,
dapat sponsor...plus semangat dr kawan2 n family...menjadik la...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin