Friday, April 24, 2009

Quantitative Analysis Siri 2/2009

Hari pertama...
Masing2 malu nak bersuara..Masing2 hanya bertukar senyuman...
Aku besa la...Lg berat mulut nak bukak...Sengih2 j la..Mujur ada Kak Aida, Kak Lela n Kak Ita..Ada kawan..Hehehe...
Minggu Pertama...
Dah mula mesra..Pulun bt assignment dalam kumpulan...Aku kumpulan Ha-United...Unik x nama kumpulan aku?? Mcm kelakar pon ada...Tp tu la nama yang kami carry selama 6 minggu kursus kt INTAN nih...
Minggu Ketiga...
Exam pertama...Paper Research Method..Gila baban aku....Almaklumlah...Zaman berzaman dah aku tinggal exam dalam dewan nih...hehehe
Minggu Keempat
Start BERASAP KEPUL2 atas kepala....Modul Statistical Analysis bt aku rasa mcm aku nih manusia paling lembap dalam dunia....Hampas....
Minggu Kelima
Exam Statistik....Aku x bole jawab langsung....KELAM!!!
Serius aku x bole jawab....
Minggu Keenam..
Modul SPSS..Alhamdulillah..x la berat sangat....Lega...
Sedar x sedar dah 6 minggu kami sekeluarga besar berkursus kt INTAN...
Kejap j rasanya..Sedey la plak....Nak pisah dengan kengkawan QA...
Sedey o...Sayu j....
Jumaat..
Exam Modul SPSS...Ok la.Nak kata konfiden xde la sangat...Tp bole la...
Emmm...Habis exam SPSS, aku x bole balik lg...Huhuhu
Nak balikkkkk...Tp x bole...
Aku ditugaskan untuk REPEAT PAPER STATISTIK...
Aku x malu ngaku..Mmg aku x bole buat pon....Nak bt mcm mana...
Repeat j....
Hehehe.....
-Rumusan aku sempena kursus Quantitative Analysis Siri 2/2009-
- Kepada semua kengkawan QA...Semoga sukse selalu-
-Semoga persahabatan kita berkekalan-
-Seperti biasa...Aku aminkan ajer..Amin-

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin