Thursday, April 30, 2009

Award n TAG dr Puan Iza..Aku share mende nih sama LINDA, MALA n AWIN...Huahahaha..Sila jawab ek...

1. Anda seorang bintang?
Tidak...aku seorang BULAN....

2. Berapa bintang penulis harus bagi untuk blog anda?
Aku x mo bintang..Iza..please....Ai mau BULAN...

3. Adakah penulis seorang yang sombong?
X kot..sbb dia baik j melayan kerenah aku yg tgh gila BULAN skrg...kan Iza kan??

4. Dari mana anda mengenali blog penulis?
Dr blog Mala..Sekali jumpa....pastuh nak lagi..dan lagi..dan lagi....dan lagi...

5. Anugerah ini ada berapa warna?
Kata BULAN padaku..ada 4 kaler...

Penerima anugerah WAJIB berkongsi dengan minima 3 blogger.
Jika anda sudah publish anugerah ini, sila beritahu di Title Entri anda..
so aku share award ni dgn...:
1. Cik Linda
2. Ibu Uwais Aminah
3. Pn Shahida Farwin

2 comments:

GiGGLe GaL said...

nah..amek sebijik bulan ...
owh bulan dimana kah kau berada..
makan minum tidur ku tak lena...

tu la.. orang suruh move kedepan, tamaw... malu konon.. chehhhh... sila la cari bulan semula..

kepada sesiapa terjumpa bulan cik jd ni, sila pulang kan ke kaunter 8! sekian!

Jake's Daughter said...

Jap nak teropong...Hish susah nih..anak bulan x kelihatan...Oppsss yg ku cari bukan anak bulan tp bakal bapak bulan..susah tol nak screen di mana bulan...Oh Bulan..Enggan Melayan diriku lg..Huhuhu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin