Wednesday, April 29, 2009

Arrrggghhh...Aku Blur...

Hari pertama masuk opis setelah aku tinggalkan selama 6 minggu..
Lama tuh...
Sampai j opis...Aku tgk meja aku dah banyak bende menanti...
Mcm ASTRO...Macam2 Ada....
Huhuhu...
Aku masih blur...6 minggu jadik student...
Aku dh makin serasi dengan suasana mcm tuh...
Bila balik opis...Apa lagi...
Dah sah2 aku MENGONG!!!
Xtau mana nak start...
Kepada kengkawan QA...
SELAMAT KEMBALI BERTUGAS...
MISS U ALL...

- Nak hilangkan blur....
Tapi ada k bulan kt luar tuh
siang2 hari mcm nih?? -

6 comments:

GiGGLe GaL said...

welkambek!

Jake's Daughter said...

Tq...

@cu SaYaNg said...

selamat bertugas

Jake's Daughter said...

Thanks Acu..ieda blur la...

Anonymous said...

ala...jumpa aku masa hari last tak nangis pun.....aku dah lama tak tgk pompuan nangiss..........mesti best tgk ko nangis ekkk

Jake's Daughter said...

Anonymous..
Saper nih ek?? Ko ye Asri??? Huhuhuhu..Sbb tuh aku larikan diri cepat2...Segan nanti nangis depan kengkawan....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin