Wednesday, March 4, 2009

Tv Series - MERLIN

Skarg nih...hujung minggu aku dah ada drama yang aku gilakan... :: :: :: MERLIN :: :: ::
Aku sangat teruja dengan cerita mengarut seperti itu..
Mengarut yang aku maksudkan...
Adalah seperti watak dalam cerita tuh..Ahli Sihir..Naga Bole Bercakap dll...
Tapi nak bt mcm mana...
Dah aku nih memang peminat cerita2 FAIRY TALES...
Cerita2 yang penuh MAGIC....
So...Dengan sendirinya aku gila akan cerita MERLIN...
Waktu siarannya...Ahad - 9.00pm - 10.00pm - TV3....
Satu lagi pilihan...Tuesday - 9.00pm - 10.00pm - HALLMARK Channel...
Pilih j nak tgk yang mana...
Hehehe
Ai like.....
So..Ahad malam aku dah terisi kekdahnye...
Disambung pulak dengan Selasa...
Wahhh....Besnye...

4 comments:

a-as said...

my hubby pun suka series ni.. ;)

Jake's Daughter said...

Ye k?? Sangat bestlah cerita ini..Hehehe...

PeNDoT said...

Saya ada koleksi Cerita Merlin ni.. Sampai episod 13... klau berminat boleh la dtg ke blog saya...
http://online-video-portal.blogspot.com/

memang peminat setia citer tuh...

Cik Ruby said...

saya pun suka !!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin