Monday, March 2, 2009

Aku KUCING

Emm...
Sejak aku kene chicken pox...
Kitaran makanan aku mula berubah...
TOTALLY....Tu dia...
Yelah kene chicken pox..Org dok bgtau aku..X boleh makan bende yang oily...X bole makan yang pedas...KICAP jangan makan...Dah alang2 itu ini x bole makan...Aku decide xpayah makan nasik ler kalu gitu kekdahnye...
So kitaran makanan aku berubah...dari aku makan nasik...Aku berubah...Makan roti...Makan cereal dgn susu...
Dan lepas seminggu menjalani rutin makanan yang sebegini..
Aku dh mula rasakan yang diri aku nih...
Dah rupa KUCING la....Mana taknya...Kucing kan minum susu (sama mcm aku)
Pastuh kucing kan makan frieskies....Dan bila terpandang ke CORNFLAKES yang kalernye dah coklat2 perang...Automatik j aku terpk..'Dah rupa FRIESKIES aku nengok cornflakes tuh'....
Dan aku x tahan...Oleh itu, sejak semalam...aku kembali ke rutin asal....Makan nasik sama lauk...Walaupun lauk yg aku makan dr semalam x jauh beza..(Ikan kukus utk semalam...Ikan bakar utk hari nih)
Tapi aku dapat merasakan...
Aku kembali menjadi MANUSIA.....
Huh..Sonok gila....

3 comments:

one love said...

ehehehe kucing! miau miau! hehe

GiGGLinG GaL said...

kucing bawak tido..rimau bawak ngigau..masuk tempat orang..bawak otak bukan pisau...

kekekeke..lagu mantera beradu!

sib baik u sedar jadik org balik. klu tak..i kne share makanan kucing ai ni ngan yu.hihihih...

mari makan friskes bersama2 angelina jolie...wakakakakak

Jake's Daughter said...

1luv,
Meow2...Mmg dah rope kucin dah nih...

Ggal,
Tu la pasal...Mujur cepat sedo..kalo x....sket hr lg...mengeow la jawabnya...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin