Saturday, March 21, 2009

Aku Follow Kereta Dia

Hari nih..
Aku pg Klang, umah abang aku kat Taman Dagang...
Pegi pagi...Petang nak malam baru aku balik kl.
Pg saner dgn akak aku n anak2 dia..
On d way balik...Sampai Keramat...
Kat simpang Pasar Keramat, aku menungu kereta2 yang banyak sebelm giliran aku masuk lorong tiba...
Tetiba mata aku ternampak sebuah kereta idaman (BMW..series apa...lupa plak aku)..Cun giler keta tuh.. No pendaftaran aku lupa la....XXX 15....Cu...Kaler biru gelap nak hitam...Pintu dua j....Ala2 sport gitu...
Bila lalu j depan aku...Aku usha pemandunya....
Laaa....Rupanya si pemandu adalah DUDA ERRA FAZIRA - SI YUSRY KRU tuh....
No wonder la bole pakai keta menawan gitu...Orang berfulus...
So aku mengekor la bontot keta dia....
Pembetulan yer....Aku suke tgk keta tuh....sbb tuh aku follow...Bukan sbb tuan keta tuh...
Gambo x ble plak aku nak snap...Yelah..tgh drive...Nak mampos main2 tepon...
Emmm....
Biler tah aku bole dapat keta gitu....

2 comments:

Khairul Anuar Mohamed said...

hahahaha..
duda kot tu..
apa lagi..
cucuk jarumm..
trus dapat kereta tu
hahahahaha
jangan marah!!

Jake's Daughter said...

huahahaha..
KAM....X kuasa mak nak takel iteww duda..dan kisahnya...semalam jumpa lagi kt traffic lite...mmg 'berjodoh' betollll...wakakakaka....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin