Sunday, February 8, 2009

X Ske La...Sunyi...Aku Benci Keadaan Ini...

Semalam aku bergumbira tara...
Seronok...Happy....Havoc...Sbb umah aku ada tetamu...
My sister dtg bermalam sama anak2 dia...
Dah tambah lagi 3 beranak tuh...
Mmmg havoc la umah sempit aku nih....
Yelah..Dok bercanda gurau dgn bebudak...
gaduh2 manja..
Mana x kecoh...
Dan petang semalam sempat round2 ke Tasik Cempaka..
Tgk org mancing...bawak anak sedara aku main kat playground...Tgk org main layang2...
Hari semalam aku mmg best...Sangat2 best...
Dan selalunya kami sangat bergembira dan kecoh seMalaya bila berkompol...
Tapi hari nih...Ptg nih...
Umah aku dah sunyi...Akak aku dan anak2 dia dah balik ke Setiawangsa...
Sunyinya..Aku sengsorang j kt umah..Sunyi gila...
DAN...
AKU BENCI KEADAAN INI...
SANGAT2 BENCI...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin