Sunday, February 22, 2009

Wah..Ramainya..

Emm... Entry sblm nih aku rase dah penah mention..Yang aku nih anak bongsu dari 10 adik beradik kan??? So korang bole pk la kan...Akak aku yang sulung...Bape umurnya??? Dah 50++... Sabo j la kan...Dan dengan itu..Secara x langsungnya aku ada berderet2 anak sedara... Meh aku nak listkan...Korang kira la sendiri ek....Aku listkan ikut dari akak aku yang sulung...

Nih 1st Batch..Anak akak aku yang sulung:
  1. Hairul Azham Hamzah
  2. Hairul Azri Hamzah
  3. Hairul Azhar Hamzah
  4. Hairul Izuwan Hamzah

2nd Batch

  1. Norazlina Razali
  2. Norhapizah Razali
  3. Norhidayah Razali
  4. Lokman Hakim Razali
  5. Amirul Aiman Razali

3rd Batch

  1. Nur Syafiqah Adlina Mohd. Arshad
  2. Nur Syafiq Adli Mohd. Arshad
  3. Nur Syahmie Adli Mohd. Arshad

4th Batch

  1. Nur Shida Abdul Karim
  2. Mohd. Khairul Anuar Abdul Karim
  3. Saidatul Munirah Abdul Karim

5th Batch

  1. Ahmad Firdaus Said
  2. Ahmad Faezuddin Said

6th Batch

  1. Nurul Shuhaida Che Mid
  2. Izra Hakim Che Mid
  3. Nur Fasihah Che Mid

7th Batch

  1. Amirul Asyraf Ahmad Faissal
  2. Nur Aqilah Izati Ahmad Faissal

8th Batch

  1. Mohd. Jazil Rushaidi Md. jaihan
  2. Mohd. Jazli Rushdan Md. Jaihan
  3. Nur Aina Athirah Md. Jaihan

9th Batch

  1. Muhafiz Aqil Musa
  2. Mirza Nurjeha Musa
  3. Mukhriz Adiff Musa

Tu lah dia kesemua 28 orang anak sedara aku...Ramaikan???? Meriah giler...Kalau Kompol semua nih...Kompom x muat rumah....

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin