Thursday, February 26, 2009

Kembali Berblogging...

Ni semua BESAN aku punye keje...
Aku kan dah 2-3 hari x berblogging..
Sbb aku stress...
Pompuan nih kan, tau j mcm mana nak suh aku kembali berblogging...
So..dia TAG aku..Dan sebagai penjawab TAG yg setia...
Dah sah2 aku akan jawab.....
Pandai btol....
Oklah2...Meh sini nak jawab....

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
DUIT.....Sekali lagi aku ulangi...DUIT - Ada duit semua jadik...Kalu aku banyak duit...mcm2 aku bole bt....Huh...Lantak la org nak cakap aku MATA DUITAN k apa...Tp pilihan aku tetap DUIT!!!!!!!!

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Lupa la....Emmm...Rasanya TIKET WAYANG CITER GENG: PENGEMBARAAN BERMULA kot....Sbb tuh last aku kuar merendek..Pastu aku terbaring j kt umah sbb kene CHICKEN POX...Tkpe...wiken nih aku plan nak suping..Update later bole????

Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Emm....IMPIAN?? Aku penah jawab soklan nih tag lepas...Tkpe aku ulang.... Aku nak GARDEN WEDDING..Tp awas ya...MAJLIS TERTUTUP....So...Paham2 j la...X semua aku akan jemput..Namapun MAJLIS TERTUTUP kan....Tp tu impian j la...Doakan tercapai ek..Aminnnn......

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Emmm...Berapa lama ek..Jap nak kire....+-+-+- = Just 18 month..Pastuh bawak haluan masing2...but now...we still friend..Kan Dato M kan??? Agree with me or not??? Jawab la Dato'..Jangan la malu2...

Adakah anda dilamun cinta?
TAK!!! Skrg nih aku solo yea...Diulangi...AKU SOLO!!!

Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Kat mana ek...Wei...aku x makan malam la..Aku diet...Nak mampos makan malam??? Nak suh aku jadik belon k hape???

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Wat Yu Talking - Tp sampai la aku blom habis baca....Aku mmg gini perangai...Beli...tp lambat la aku nak habiskan sampai muka surat terakhir!

Apakah nama penuh kamu?
Dengan bangganya aku nak tulis kt sini - HASNIDA JAKERIA

Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
Dua2 tak..... Sbb apa??? Sbb aku x sempat nak rapat dgn derang.... Mak aku meninggal masa aku 8 tahun (januari 1986) n ayah aku meninggal masa aku umur 9 tahun (januari 1987)...So paham2 j la ek...sbb tu la aku x bole nak jawab soklan nih yek...Harap Maklum!!!

Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
No Idea..

Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
8??? Ramainye...Aku mana ada ramai kawan...kawan rapat...???lagi la xde sampai 8....Nih j yang ada....
Linda
Wan June
Fazatul

Awin
Iza(mcm dah lama kenal wpun x penah jumpa muka)

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Iyerla...Aku mana ada bibik kt umah...Sendirik bikin la....!!!

Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
Aku mau p satu tempat SELAMAT dengan membawa DUIT YANG BANYAK dimana kt situ xde orang kenal aku...So aku bole berehat dengan amannya tanpa sebarang gangguan...Somewhere kt...

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
1. Nama pompuan yang tagged aku nih IZA....
2. Dah kawin dah....Ada anak sorang (pssstttt....nih nak citer....aku dah booking anak teruna dia jadik menantu aku wpon aku blom ada tanda2 akan kawin...kire booking awal la nih...)
3. Kami x penah jumpa...Tp masing2 merasakan yg kami dah kenal lama
4. Sangat suka TOMYAM KUNG n McD
5. Umur dia sebaya aku nih...Tp aku nampak muda sket la dari dia rasanya....Kui kui kui.....

Perkara yang amat saya gilai?
Aku ulangi - DUIT, DUIT, DUIT!!!
Suping...(Tp aku selalu x cukup duit nak suping)

Kedai Buku...Sbb aku suka beli buku (wpun aku lambat nak menghabiskan membacanya)

Pelukan atau ciuman?
Emmm...BOTH!!!!

8 perkataan yang sering diucapkan?
"Kalo aku kaya kan best..semua bole beli"

8 buah buku yang paling baru dibaca?
50+1 Malaysia
Wat Yu Talking
P.Ramlee - Erti yang Sakti
Yang Bernama Cinta
I Am Muslim
Asam Garam Gula dan Kopi
Bapaku P.Ramlee
Nota Cinta Buatmu

Orang Untuk Di TAg:
Cik Linda seorang sahaja...

Wokeh...HUTANG sudah bayar...Besok bole k kasik belanja sama saya makan itu MekDi wahai BESANKU SAYANG???? Bole k??? Sila jawab soalan ku ini wahai BESANKU SAYANG.....

4 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

selamat kembali berblogging!!

Jake's Daughter said...

Ya...ahkak kembali....

GiGGLinG GaL said...

ok... nnt ai blanjer.. makan satay kat kajang.. wakakakakaka....

tapi ayat kureng sket.. bukan ke ai yg kelihatan lg muda dan ayu ala2 anggun angelina jolie dari u..wakakakakakkaka

besan..besan.. pengsan ai!

Jake's Daughter said...

Owhhh....Nak mude dr ai ye....mane bole...org2 yg blom kawin aka bujang telah dimudakan 3 tahun dr usia sebenar...huahahaha

u jangan la pengsan...oooo...purak2 pengsan aaa (mcm citer Labu Labi)...kalo u pengsan..sape nak jagakan menatuku ku si dani tuh...jangan pengsan tau u....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin