Saturday, February 21, 2009

Alangkah Bahagianya Menjadi Manusia Normal Semula

Hari ini...Secara rasminya..
Aku outing..Outing dengan kata lain...Keluar rumah tanpa sebrang rasa curiga...
Sblm nih...Sejak 10 hari yang lepas...
Kalau aku TERPAKSA keluar...
Mesti aku keluar dalam keadaan yang penuh ketakutan, ketidak selesaan, dan penuh ketidak sempurnaan...
Hari nih...Jam 7.15.. Aku dengan Nurul kuar umah awal pagi menuju ke Taman Tasik Permaisuri...
Niatnya nak ambik angin pagi..
Nak keluar umah dengan secara rasminya..
Tanpa sebarang keraguan...
Hari nih..satu taman tasik kami pusing...
Seronoknya...
Kesan daripada xtvt di atas...
Aku sedar..
Alangkah bahagianya menjadi MANUSIA NORMAL!
Dan aku sebenarnya amat menghayati detik2 pagi tadi...
Sangatlah seronok..
AKU BEBAS!!!
p/s: sorry geng..pasnih blog aku akan KURANG FOTO...sbb lappy aku skrg nih tgh BENGONG!!!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin